Morgondagens program

Hemma hos mina föräldrar och är helslö i axlarna och armarna fortfarande, det skvallrar redan nu om ordentlig träningsvärk imorgon, hoppas erbjudandet om massage står kvar imorgon...

För imorgon blir det fullt rulle från kl 7.00 tills jag går och lägger mig. Lär inte bli mycket bloggande då som ni förstår.

Detta skall göras, orkas och hinnas med imorgon:

Vakna och åka till jobbet

 Jobba på wettergrens till kl 16.00
 
  Upp och träna en timmes kondition på gymmet

 Möta upp Jocke och åka hem till mig

 Pokerkväll hos mig med förhoppningsvis öl & andra onyttigheter om de andra instämmer




Det var det, det. Nu ska jag sätta mig framför dumburken med mina föräldrar och förhoppningsvis finns det något vettigt att titta på!









Simone

Sista lät sjukt nice, pokerkväll :D

2010-01-14 @ 21:57:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
Jocke

Ölkorv?

2010-01-14 @ 22:38:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0