Meatloaf & IKEA

Japp, är hemma hos mor och far efter en lååååång och väldigt hal tur på vägarna från Angered till Ucklum...jobbigt att köra fel också...

Mm, körde fel påvägen hem till päronen förut. Istället för att turen från Angered till mina föräldrar skulle tagit en timme drygt, som vanligt - så tog den en och en halv pga att jag körde så fel man kunde köra och hamnade på väääääldigt sliriga vägar i skogen runt Lilla Edet....blöh..




Denna bilden togs INNAN jag körde fel förstås...

Igår förljde jag med Sofia till Haily Hay Tattoo i Göteborg som moraliskt stöd. Hon skulle gadda in en blomranka på vaden. Och jätte fin blev den! Det krävdes lite justeringar och den blev en aning större - men skitfint!





När tatueringen är läkt och inte så jäkla röd och irriterad så kommer den vara svart/vit
Bara så ni vet! Den ser ju lite....lila ut?


Strax ska jag iväg till IKEA med Jocke som ska kolla på TV-bänk, men innan dess har jag den otroliga turen att få käka mammas köttfärslimpa här hemma! Jösses....sådan avancerad mat gör jag aldrig hemma längre....

Anonym

haha jo det blir lätt så, vart hittade du min blogg fresten? ;p

2010-01-06 @ 16:13:16
URL: http://lindacarlssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0