Kvällsfunderingar

Nyduschad, peelad röd över hela jäkla kroppen, och totalinsmord av papayadoftande bodybutter - börjar redan känna av träningsvärken....

Fan så härligt! Love it :) Synd att man inte har någon lämplig person i närheten som kunnat massera mina vader och lår, det får minsann inte vem som helst göra så jag antar att jag får klara mig ändå.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, inte en enda film under kvällen att kika på. Antar att jag får kika lite serier och försöka underhålla mig på annat sätt... återstår att fundera på.


Jag gissar på att det slutar med några avsnitt av L-world!


Första säsongen är ju lätt bäst

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jocke

Jag får! ^^

2010-01-12 @ 18:17:10
Anonym

Va gärna med i "veckans blogg" på min blogg.

Du förlorar inget på det, du kan bara vinna läsare. :)

kramar!

2010-01-13 @ 16:49:06
URL: http://dotteremelie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0