Kändis kärlekar! :)

Vi har väl alla någon gång varit förälskad i en kändis? Någon man hängde upp bilder på, någon vars musik man kunde lyssna på om, och om igen i veckor. Någon man låg i sängen och grät över på kvällarna?
- jodå vi har alla haft dom...

Och jag var nog den enda ungen i hela världen som hade en förkärlek för fula karlar! Nu när jag drog på lite av Nordmans gamla hederliga musik så slog tanken mig att jag skulle skriva om just detta
- kärleken till kändisarna. Och japp, Nordman var just en av dom för mig, den snyggaste av dom...


Nordman var en av höjar-kärlekarna för min del
och den enda jag kan titta tillbaka på och trots allt tycka ser jäkligt bra ut

 

Norman ja..antar att jag redan som liten hade en förkärlek till piercingar och ovårdat yttre. Detdär skäggiga och lite farliga liksom. Han är den enda i min gamla kändis-kärleks-lista som jag fortfarande tycker ser bra ut! Till skillnad från dom andra två.........



René i Aqua

Mmm, denna godingen ja...(urk!)
Detdär med flintskalligt verkade ju passa mig utmärkt som liten.
Nu i efterhand kan jag väl istället tycka att kollegan Lene är tjusigare

 

 

 


 

 

 

 


Gunde Svan.......

Ja-a....det här är ju väldigt pinsamt att dela med mig av. Vår allas käre Gunde...
Mm, han var min stora kärlek som unge. Jag totaldregglade framför TV'n då han sprang
runt i "Fångarna på fortet" och skrek; SHYNDA SHYNDA! Det var till och med så illa att jag en gång
grät och bad mamma skilja sig med pappa och ta Gunde istället, tack och lov följde hon inte mitt råd

 

 

 

Sådär ja...det var min beskärda del av förnedring idag....













TVILLINGARNA

HEJ =)

2010-01-18 @ 22:34:17
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Mister Yoga :D

fiffan, så du har erkänt din fäbless för äldre herrar nu? Gunde Svan. Shit, stort att erkänna sin svaghet i alla fall :D

2010-01-19 @ 12:27:47
URL: http://descended.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0