Juice-fynd på rean!

Sådär ja, nu kan jag checka av det mesta på min lilla lista jag skrev förut! Fan vad bra jag är
- screw jantelagen! Jag är bäst!

Tränat har jag också gjort, blev styrketräning för hela slanten och kroppen skvallrar redan om att träningsvärken kommer att vara påtaglig imorgon. Härligt!

Efter träningen åkte jag till H&M på Torp och lämnade in plagget jag inte längre ville ha. Och därefter in på ICA för att shoppa loss för 398,50. Där fyndade jag faktiskt!
Yepp, jag nästan grät av lycka när jag såg att den dyraste, godaste och absolut bästa juicen var nedsatt pris på!


12 spänn för en jätte flaska! DET kallar jag fynd!

 

Middag har jag också ansträngt mig och gjort idag! Och för en gångs skull blev det inte bakpotatis och keso! Yeho! Slog på stort och köpte lax idag :)
- så efter lite funderande på vad jag skulle göra med den så kom jag fram till att keso ju faktiskt är jävla gött, så jag tog chillikeso och lite grönsaker!

 

 


Coctailtomater, paprika, broccoli, rödlök och lax 12 minuter i ugnen!

 


...och så en rejäl klick med chillikeso!

 

NU, ska jag hoppa in i duschen och avlägsna varenda litet hårstrå på mina ben!

 

 

 

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0