Jävla fläskkotletter.......


Sitter är bitter över att jag inte har någonting utöver fyra fastfrusna kotletter i min frys
- vad gör ni?

Från och med imorgon kommer jag alltså att behöva käka fläskkotlett
fyra dagar i rad,
jäpp.... skitspännande...


Detta för att jag min idiot köpte ett storpack med såna för ett tag sedan och frös in dom i plastpåsar, fyra stycken i varje påse.

- Jävligt korkat! Det går ju inte att sära på dom nu och dom ska ju inte tinas upp för att sedan frysas in igen för då blir dom ju dåliga!

, jag har gjort en lista på olika rätter man kan göra med fläskkottlett!
(jag älskar listor)

  • Fläskkotlett med ugnsgrönsaker
  • Fläskkotlett med pesopasta
  • Wookad fläskkotlett
  • Fläskkotlett & klyftpotatis!

Jösses, som jag kan!
Nu är du väl stolt mamma?








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0