Inget är heligt

....har precis suttit och gråtit av skratt till Magnus Betners  standup show "inget är heligt" Så jävla bra!

Är trött som satan men tycker att det är lite väl tidigt att krypa i säng kl nio.
Tycker i regel att Tisdagar är den värsta dagen på veckan så det kanske iofs inte hade spelat någon större roll, vore mest skönt att den tog slut så det kunde bli Onsdag!



Min favorit komiker på delad plats med Johan Glans!



Har i uppgift att komma på någon spejsad middag att göra åt min mor, far & lillasyster till nästa vecka då dom kommer förbi (händer relativt sällan så då får man ju slå på stort)
- MEN VAD?!
Det är minsann inte det enklaste när man har en pappa om älskar smör & grädde och en mor och syrra som helst inte äter någonting som har med smör & grädde att göra....


Min pappa - livsnjutare fullt ut!




Min mamma - man blir inte såhär snygg på smör och grädde!




Lillsyrran - familjens gottegris


Mmm...det blir mig en utmaning att komma på vad som ska bjudas på...ska ta mig en ordentlig funderare. Helt otroligt hur uppjagad jag kan blir över en sånhär lite skitsak egentligen...
- dom ska bannemej vara glada om dom får varsin rostad macka! ;)













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0