Hurtigaste dagen!

Sitter och försöker stensätta mig att vara vaken en timme till, är egentligen skittrött vilket i sig är väldigt mysko eftersom jag gick upp halv tolv på dagen...

Jag skyller helt enkelt min trötthet på att jag faktiskt varit jääääkligt hurtig idag!
- Jag menar se själva! Inte klokt ju...

Började dagen med en timmes promenad i snabbt tempo och dessutom i slask!

fortsatte dagen med att åka till torp och traska runt bland affärer i 1½ timme

slutligen avverkade jag det mest intensvia konditionspasse jag någonsin gjort!




Satan i gatan så bra jag är!
Kanske borde lägga in lite morgonpromenixar i schemat en eller två ggr i veckan?

 

Tjah, ska i alla fall fortsätta min kamp mot tröttheten, och nu ska jag spendera den framför TV'n istället i hopp om ett bra program att kika på! ....förmodligen inte...










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0