Honey, I'm Home!!

Ååh, äntligen hemma i mysiga lägenheten! Sitter här i skräddarställning på min datorstol, nermyst i min morgonrock och mina mjukaste tofflor med en rykande kopp kaffe i näven - perfekt!

Som tidigare avslöjat så var jag iväg med Jocke-babe på IKEA förut. Han behövde nog lite kvinnligt omömme till tv-bänken han tittat ut. Jätte fin var den!
- Nästa gång vi ses ska vi se på Inglorious bastards! YAY!



Självklart måste man provsitta i alla häftiga möbler på IKEA!

 

 


Kanonfin TV-bänk tycker jag! - Bra val

 

 


Vi passade på att köpa billiga godissnören på IKEA också!

 

Känns som om jag inte gjort mycket mer än att sitta i en bil hela dagen idag - men trots detta är jag nöjd med dagen. Har träffat alla mina favoriter på samma gång! (alla utom dig storasyster!)

 

Usch...min palm är fortfarande död....
jättedöd...

 

 








Li

Snygga bilder! :)

2010-01-06 @ 20:41:53
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0