Hemma igen!

Hemma igen efter en tur till lägenheten i Uddevalla för att hämta lite mer kläder och prylar...

Tog med mig kamraten Christian för lite trevligt sällskap i bilen. När vi väl kom fram blev jag mer än förvånad då jag märkte att min lägenhetsnyckel inte passade i mitt lås (???)
- eftersom de håller på och renoverar i min lägenhet så har de tydligen bytt ut låset tillfälligt och eftersom jag inte varit hemma på ett tag så hade jag inte hunnit se lappen med information om detta.

Jag och Christian hann precis ner till områdeskontoret och fått ringt vaktmästaren som kom och öppnade för oss så att jag tillslut kom in i alla fall :)

Nu är det dags för käk och lite vila i soffan med päronen <3










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0