Hell Yeah!

Det kommer bli en kalasvecka! Det känner jag i hela kroppen trots att jag har exakt NADA inplanerat, det enda jag har planerat är långt fram i helgen då jag ska på Tupperware party hos kusinvitamin och träffa mi love.

Är helt mör i benen efter ett tokhårt konditionspass på gymmet, en timme räckte gott och väl och jag känner att konditionen sackat efter lite nu under jul och nyår med sitt skumpa, sprit och godis.
- Men nu jäklar är jag på G, och värre än någonsin!



På inredningsfronten i min lille lägenhet har det hänt två saker:

Ordning och reda med lådor till lådorna i min byrå

Har fått en såndär grunk man maler kaffebönor med - som jag önskat mig och letat efter i evigheter av Sofias syster. En tjej med väldigt bra smak gällande inredning må jag säga!
(måste gjort ett jäkla bra första intryck?)



Perfekta små tygboxar att ha i byrålådan så att saker och ting är där dom ska!
Du hittar dom på IKEA!

 

 


Tokfina bönmalaren som nu pryder mitt kök
som jag fick av Sofias syrra
TACK! =D

 

Dags för att titta till tvätten!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0