HAPPY HAPPY HAPPY ME!


Hej och goddag alla! Detta är en lyckans dag och jag har placerat mina smilgropar uppe vid öronen och tänker inte skruva ner dom därifrån förs än på söndag!

Var ju och pratade med PT-Thomas idag och GISSA om jag blev ännu mer taggad på att ta min träning til nästa nivå???

På måndag ska vi ses kl 10.00 och gå igenom vilka övningar som ska göras.
- sex dagar blir det som vanligt, dock skärs ett pass med kondition ner och ett pass styrka läggs till. Utöver det tyckte han att jag både åt och tränade riktigt imponerande! YAY!



En lugn stund innan jag sticker till Jossan på partaj!


En annan happy, happy grej är att att jag ska träffa Jossan som jag inte sett på evigheter! Därefter ker jag och spenderar min helg tillsammans med Sofia :) Bättre Fredag än såhär blir det inte för min del!

Jäklar i min lilla låda vad jag ska bygga muskler från och med Måndag!


evabergsten

fin blogg :D

2010-01-23 @ 12:44:59
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0