Hapiness in a bag!

Jocke har precis lämnat lägenheten, och det är snart dags för min del att nana. Imorgon ska jag upp med tuppen och åka in till Göteborg igen, Sofia ska tatuera sig minsann!

Och jag sitter och ler åt en underbart uppiggande och fin kommentar jag fått av en bekant. Jag kan bara säga att jag hoppas detsamma, innerligt. Vi ägde faktiskt dansgolvet ;)

Ska också passa på att stolt visa upp min nyårspresent jag glömt att dela med mig av som jag fick utav Jocke på nyårsafton!


Mina favoritfärger och allt!
;)

 

Näe...nu ska jag packa min väska till imorgon, och gå och lägga mig, själv, i min väldigt stora säng. Och jag tänker somna med ett stort leende på läpparna.

Tack Nina, du är en grym tjej du med :)

 

 

 

 

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0