Handlat för dagen!

Sådär ja, har precis avverkat punkt nr.1 på min "att göra idag-lista". har pantat flaskor (det blev 35,50) och inhandlat mat för dagen. Tjah, morgondagen också för den delen!

Köpte mig en grillad kyckling som jag stått och styckat en liten stund nu. Slängt in lite grönsaker i ugnen också, börjar bli hungrig och måste käka innan jag sticker ner till gymmet och tränar mitt styrkepass för dagen.

Ska också meddela att jag har blivit förälskad i
Extra delight - rasberry & chocolate!

- hur perfekt är inte det om man är sötsugen och inte vill köpa godis? Dom är helt underbara och smakar verkligen godis! Har ännu inte testat mint & choklate men det ska jag göra senare! ;)
Namnam!








simone

riktigt goda är dom :D

2010-01-21 @ 12:34:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0