Gårdagen

Glömde totalt bort att ta bilder från pokerkvällen igår vilket grämer mig lite...

Och inte fan vann jag på poker heller, det blev inte pizza och alkoholen blev en salig blandning av smultrongrogg, öl och rödvin! (inte mixat dock) Lite andra grejer gjorde också att kvällen inte blev riiiiiktigt som planerat men jag hade ändå en trevlig kväll :)


Vi som var med!

Josefin


Joakim


Sofia


Wilsson


Lillsara!

...och jag förstås!

Kvällen bjöd på poker och sanning och konsekvens! När sara, wilsson och josefin åkt hem senare på kvällen och sofia somnat så satt jag och jocke upp och tjötade och drack dödtjut själva i soffan till kl tre på natten :) trevligt trevligt










errke

Tråkigt att min kind är lite sjuk)= eller va man ska säga..

men ja kan va me å spela en annan gng:P om ni kör repris..

fast fick ett sms om en tesked kanel? hmm?=)

2010-01-16 @ 19:56:02
URL: http://puppielove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0