Freeeeeedag!

Yeah! Det var på tiden!
Sitter och dricker morgonkaffet här hemma hos föräldrarna och väntar på att vakna till lite.

Ska strax göra mig iordning för mötet med Thomas kl 12, därefter blir det en timmes konditionsträning som gäller! Lillsyrran hänger också med och tränar, skoj med lite sällskap ibland även om jag föredrar att träna själv.

Dagen idag:

* Åka med syrran till gymmet
* Träffa PT Thomas
* Träna kondition en timme
* Köra hem till ucklum igen, duscha och göra mig iordning
* Skjutsa syrran till jobbet och mig till Jossan
* Festa nyktert
* Åka till stan för att träffa babe


Det blir nog en bra dag idag! Och jag hoppas ni får en också!








Simone

Det låter som en gryymt härlig dag :D

2010-01-22 @ 11:41:50
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0