förra året VS nya året?

Happy new yeaaar, happy new yeaar lalalalaaaaaaaa!


Ja-a, tänk! Nu är det bannemej ett helt nytt år! Och det kommer säkert ta mig hela vintern att lära mig säga 2010 istället för 2009. Hur har året som gått varit då? Och vad kan tänkas hända under det nya året?
Mycket funderingar....

DET GÅGNA ÅRET:

* Ett fyraårigt förhållande avslutades
* Ett starkt vänskapsband kapades
* Min bästa vän åkte utomlands i ett helt år!
* Jag kapade av mig håret och färgade det svart igen
* Jag fick en inneboende i en vecka
* Jag började studera till undersköterska
* Jag reste till Grekland
* Jag har funnit nya underbara vänner
* Jag gjorde två tatueringar
* Jag hittade ut ur min garderob
* Jag blev kär


DET NYA ÅRET:

* Vill jag avsluta studierna med höga betyg
* Hoppas jag på att vara lika kär som nu i samma person
* Vill jag börja jobba igen för att börja spara till min dröm resa till Indien!
* Min bästa vän kommer hem från Australien <3
* Jag vill skaffa en till tatuering
* Jag vill fortsätta kämpa med styrketräningen och nå mina mål
* Jag hoppas återfå kontakten med en nära och väldigt saknad vän










Anonym

vad fin blogg du har :)

hur mår du annars ?

2010-01-03 @ 07:08:45
URL: http://jjennifernilsson.bubbleroom.se
Nina Brännehed

hej tjejen.

brukar titta in här ibland för att se vad du har för dig! :)

och vad jag ville säg var att om du menar de vänskapsbandet som jag tror ch hoppas att du menar så hoppas jag också att ni hittar tillbaka! :)

du är en grym tjej så dig vill jag ju se mer av ju!

vi var ju gymma när vi festa ihop :)



kramar Nina

2010-01-04 @ 21:59:59
URL: http://brannehed.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0