@£$€$€$@}\!!!

...SATAN I GATAN vilken mjölksyra i armarna jag har nu, kan knappt lyfta dom...

Riktigt jobbigt är det faktiskt, kommer nog ha skitont imorgon också, men då känner man sig ju ändå lite duktig också. Påtal om träning och träningsverk så ser jag verkligen fram emot morgondagen då jag ska på möte med Personlige tränaren Thomas som ska gå igenom min träning och min kost. Ska bli riktigt spännande att höra vad han tycker!



Ska träffa PT-Thomas imorgon! :)

Utöver detta så ska jag på fest på tjörn hos en väninna jag inte träffat på evigheter! Ska bli jätte roligt. Dock ska jag hålla mig nykter under kvällen så jag kan sätta mig i bilen vid halv tolv tiden och åka till darling som slutar jobbet och är hemma någongång runt halv ett. Fy för att jobba så sent....

Dags för lite TV med päronen!


simone

hahaha vad niice, vill också ha go mjölksyra :D

2010-01-21 @ 21:57:13
URL: http://fattybom.blogg.se/
Simone

Sov riktigt gott du söta, ha en toppendag imorgon.. freedag :)

2010-01-22 @ 00:40:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0