Eat me!

Äntligen hemma från slaskovädret utanför! Usch, höll på att sladda av vägen ett antal gånger. Jäkligt skönt att komma in i värmen!

Fast nog har det varit varmt på gymmet alltid! Tog i som en liten sate på de nya övningarna, dom är jätteskoj! Löve it! Fick dock någon form av hjärnblödning eller liknande då jag skulle göra marklyften och verkligen inte fattade varför det kändes så jävla tugnt och överjävligt när jag och Thomast senaste IGÅR gick igenom vilka tyngder jag borde ha.

- lyckligtvis var har på gymmet idag och frågade hur det gick. Han visade mig också att jag råkat slänga på 20kg för mycket och att det förmodligen därför övningen blev lite.....jobbig.




Nu har jag i vilket fall precis avnjutit en middag med tacorester & chillikeso tillsammans med min fitnesstidning som slank med i korgen inne på ICA. Härligt, härligt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0