Drag me to hell? Men...näeh?

Jajaja, jag har varit shitty på uppdateringen - IGEN!

MEN! Jag har faktiskt haft anledningar på privat plan och varken hunnit eller orkat i brist på sömn, tid och funderingar, kul att se att ni fortfarande hänger på och läser trots mitt slarv! <3

IMORGON är det måndag, och heeeela veckan kommer jag vara väldigt, väldigt tillgänglig och uppdaterad eftersom jag har en jäkla massa plugg här vi datorn att ta tag i!


För att uppdatera dagen kan jag säga att jag har lyckats (med viss hjälp...) fått ihop min IKEA pall äntligen! Jag har träffat storasyster till Sofia (nervvrak = japp). Har dessutom sett den förmodligen sämsta skräckfilmen som gjorts "Drag me to hell", har ni inte sett den så fortsätt med det! Den gör mer skada än nytta och det är inte värt pengarna!



Lätt sämst hittils!



- Fick i alla fall träffat lite nytt folk, vilket var trevligt trots filmfloppen, blev att sitta å garva åt Lina och Sofia som golfade på Wii istället och käka cashewnötter!

Bilder från mys-filmkvällen med Jocke och mitt och Sofias pall-bygge kommer upp imorgon!

Natti Natti!














Joy

Jag tycker den var bra! :D

2010-01-11 @ 09:06:47
URL: http://joysan.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0