Det där med hårfärg

Jaha så sitter man här med en halv flaska svart klet i håret...

...och bara väntar på att 45 minuter ska gå så man kan bli fin och okladdig igen! Det är ju förbannat tråkigt att färga håret faktiskt, och av flera anledningar dessutom;


Det tar upp dyrbar tid på hela 45 minuter

Man vågar inte röra sig

Man blir kladdig överallt där man inte ska vara det

Man försöker gnugga bort färg på huden tills man blir röd och sönderskavd istället

Man vet att man snart måste göra om allt igen inom fyra veckor





Sådär ja, om 45 minuter är jag lika snygg som jag var för tre veckor sedan!




Jaja, man ska väl inte klaga, jag kommer ju bli förbannat snygg efteråt i alla fall, har lyckats undvika färg  i pannan och på öronen. Däremot har jag ju ingen aning om hur det ser ut bakom öronen och i nacken...










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0