Dags att nana...

Japp, nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre så jag ska bege mig till sängen, nöjd och glad i och med att jag faktiskt fick ett samtal från min hårt arbetande raring...


Ser fram emot morgondagen! Då blir det armar & axlar som ska få lida ordentligt nere på gymmet. Ska bli kul, det är väl dom jag behöver lägga mest krut på just nu.
- ska dessutom försöka hinna lösa in min check på banken, vilket leder mig till följande fråga; hur jäkla omodernt är det inte att skicka ut checkar fortfarande????



Yeah you damn right I love my bed!
NATTI NATTI

 

Dessutom får jag finbesök på kvällen av Christian! Blir trevligt det brukar vara några månader mellan varven vi ses numera. Om jag ska försöka gissa såhär i förväg hur snacket kommer gå så är det nog:
Träning, musik, träning, muskler, musik, poesi skrivande & lite mer träning!

 

Det var allt för mig idag!
Natti natti på er alla!

 

 

 

 

 

 

Mikaela Urbom

söt t-shirt :D

2010-01-20 @ 23:06:41
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
simone

Vad söt du är :D Sov riktigt gott gumman!

2010-01-21 @ 01:22:47
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0