Dagens upplägg

Sitter just nu och funderar på vad jag ska göra med min dag, vill att den ska gå så fort som möjligt så det kan bli Fredag någon gång...

...och för att det ska gå så fort som möjligt så måste jag ha fullt upp hela dagen. Har precis varit ute och slängt massa kartonger och skräp och senare ska jag panta alla mina pappkassar som är fyllda med tomflaskor, mitt lilla bidrag till miljön som jag dessutom tjänar igen lite pengar på.

Dagens upplägg utan inbördes ordning:


Gå/åka ner till Ica för att panta flaskor och köpa föda för dagen

Träna armar & axlar på gymmet

Börja plugga på MVG-uppsatset....

Få besök utav Christian



Vet inte riktigt vad jag ska orka börja med... känns lite tyngre idag, förmodligen pga brist på sömn. Dumma dig jocke som ringer och väcker mig kl 2! Fy på dig...









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0