Dagens schema!

Om en halvtimme bär det av till gymmet!
Dags att gå igenom benpasset som Thomas visade mig igår

Jobbigt värre då jag faktiskt fick lite träningsverk trots att det bara var en genomgång! Mina vader verker något fruktansvärt och det känns liiite, liite i rumpan och i låren. Men efter att jag gått igenom allt en gång till, stenhårt idag - så ska jag bannmej inte kunna resa på mig imorgon!


60 minuter ben, rumpa & mage

BEN & RUMPA
* Knäböj i smith 3x8 rep
* Benpress 3x8 rep
* Benspark (rehab) 3x15 rep
* Liggande lårcurl 3x8 rep

VADER
* Stående vadpress 3x8 rep
* Sittande vadpress 3x8

MAGE
* Magrotering på bänk 3x8
* Crunch i C.C

 Tränade muskler + vader & mage!




WIHOOH! Detta ska bli roligt! Ben och ass är jag stark i så detta kommer gå som en dans! Ska ta i så jag spricker. Har redan laddat upp med kolisar efter träning; riskaka och lite russin får duga - jag är fattig student!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0