Chockbesök...

...och så plötsligt, mitt i all julstädning så ringer telefonen. Christian är i Uddevalla och frågar om han får komma upp på kaffe.

Såklart fick han det, och det hann gå ungefär tio minuter för mig innan jag kunde röra på mig igen.
Christian har jag inte pratat med på fyra månader nu. Min bästa vän under alla tider som jag nu inte längre får träffa.
- Det var det mest skrattfyllda, smärtsamma, lyckligaste och samtidigt det mest förkrossande beöket jag fått på väldigt, väldigt länge eftersom jag vet att det kommer dröja ytterligare 4 månader, kanske mer innan vi kommer ses igen.



Christian i sommras på båttur i Stenungsund

 

Nåja nog om det....ska försöka städa färdigt, dricka min rea-juice och försöka komma tillbaka till samma goda humör jag hade för några timmar sedan... fuck fuck fuk fuck fuck fuck fuck och helvete

 

 

 

 




ellie

hej!



sv: helt okej i allafall XD



jätte fin blogg du har!

2010-01-07 @ 18:41:30
URL: http://elbloggmine.blogg.se/
AMANDA ETHERIDGE

sv; well, thank you =) antar att det är sån jag är bara:)

2010-01-07 @ 19:38:29
URL: http://mmandiies.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0