Byggmorgon m. Sofia!

Jag köpte förra veckan en liten kökspall då jag var på IKEA med Jocke, den har stått ouppackad i min hall jätte länge och stirrat på mig...

...och jag vet hur otekniskt lagd jag är gällande snickeri så jag har liksom inte vågat ta itu med den. Jag hade öppnat kartongen, lyft ut några delar för att sedan inse att det inte var någon idé, lagt tillbaka allt igen och gömt lådan....
- TILLS i Söndags då min älskade hjälpte mig att få ihop skiten. (jag skruvade faktiskt lite själv också!)



Hopplöst klurigt....

 

 


men jag försökte i alla fall!

 


Skruva kunde jag med viss assistans att hålla ihop allt annat

 


....det slutade med att Sofia fick göra grovgörat i alla fall =p

 


Tadaaaaaaah!!!

 

Perfekt att ha i köket!
Nu slipper jag äntligen kravla omkring på mina bänkar i köket som jag alltid tenderar att ramla ner ifrån...

 


-Det är inte lätt att vara 157 cm och vuxen!

 

 

 

 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0