Bio-kväll

Ikväll blir det bio med mor far lillasyster och ett gäng vänner till familjen. En härligt fredagkväll. Dock börjar jag bli lite mer sugen på att gå ut på krogen och ta några öl istället.

Luftslottet som sprängdes är det vi ska se ikväll, ska bli spännande. Jag har precis som alla andra bara bra åsiker om de tidigare filmerna så det ska bli ett nöje att se fortsättningen.





Ska bli skönt att komma ut lite vilket fall som helst, krogen eller bio är egentligen skit samma, det viktiga är att vara runt människor man tycker om. Jag har haft en riktigt  shitty day idag, precis som igår lustigt nog. Knepigt jag tycker jag brukar vara på bra humör nästan jämt men de två senaste dagarna hade jag lika gärna kunnat spola över. Tjah, jag kan inte göra annat än att hoppas att morgondagen blir bättre och helt strålande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0