Bilder från Nyårsafton!

Hej och sorry för jättekass uppdatering senaste dagarna! Fullt upp såhär under helgdagarna. Man får gäster och är ute på rackartyg hela dagarna. Och här får ni lite bilder från min underbara gårdag som spenderades i Varberg med nära och kära, älskade vänner!



Crille fick i uppgift att skära ölkorv och trä tandpetare i
dock fick jag ta över uppgiften när pojkarna skulle ut och "förbereda" raketerna kl 18 på kvällen ;)




Anders var ny i gänget för i år!




Självklart är det vi fruntimmer som fick stå i köket....



Lillsyrran & Wilsson minglar




Vi spenderade nyår hemma hos Stoffe's föräldrar som har ett jätte mysigt pittoreskt hus mitt i ingenstans!



Vardagsrummet




Efter att käkat toast till förrätt var det  dags för första ölspelet
(på bilden ser vi Anders och Sara)



Dags för huvudrätten!
Skithäftiga små stekpannor man fick varsin utav där man kunde steka upp det man själv ville ha



Huvudrätten blev en populär idé




Här steks lite fläskfilé i ost :p




Jag, jocke och lillsara




Efter middagen går det vilt till på dansgolvet
Sara & lillsara på bilden




Ingen skada skedd!




Lillsara & Crille




Min vapendragare och charmknutte Jocke ^^




Jag och Wilsson
När, och vem tog denna bild????



Smygbögarna på festen ;)



Drinktävling:
 
här skulle vi försöka lista ut ingridienserna i fem olika drinkar som lillsara blandat ihop. Vi parades ihop i Lag två om två. Här har vi
Stoffe & Wilsson




Jag valde Crille till mitt lag
- jävligt korkat drag för oss båda! :D



Jag och Crille var laget: The Devil Team
och kom sist......
(Hur många rätt vi hade behöver vi inte gå in på...)




Joakim och Jag





Andra spelet för kvällen blev
Nissespelet!
Här kom jag och Crille faktiskt på andra plats!




Jag och Crille
Vi var sämsta laget i det mesta, men vi hade lätt roligast!



Wilsson, Sara & Anders




Syrran och jocke kör igång på dansgolvet!




Crille och Wilsson




GOTT NYTT ÅR!!!!




Lillsyrran & Jag
Crille är pojk-överlycklig över raketerna i bakgrunden ;)




Stoffe kämar med fyrverkerierna




Här är vi minsann inte pryda! Vem behöver champagneglas liksom?
Stoffe, Anders & Sara på bilden




Wilsson sätter sista detaljerna på panacottan




Panacottan var något av det godaste jag smakat!




Crille däckade först
precis som vi alla hade förutspått ;)


Detta var alltså bilderna från mitt nyår, och jag måste säga att det faktiskt varit mitt bästa nyårsfirande hittils! Trots att det nu tre år i rad varit med samma färgstarka och underbara personer så slog detta de tidigare åren! Har haft en jättehärlig afton med er, Tack för en toppendag!

Emmy G

ser ut att ha varit superskoj :)

2010-01-01 @ 19:40:40
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
denna dära

Jag hade en super trevlig kväll! de får vi göra om!

2010-01-02 @ 14:02:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0