Afterwork(out)


aj, Aj, AJ och oh. Mjölksyran i musklerna är helt sjuk efter första ordentliga passet med Thomas. Känns hur bra som helst!

Japp, första riktiga passet med PT thomas idag, förra gången var ju bara en genomgång över hur jag bör äta och hur jag ska träna för att bygga upp musklerna.
- Idag var det framsida axlar, mage och bröst som gällde och jag känner redan nu hur fruktansvärt ont jag kommer ha imorgon. Jag hade väldiga problem att lyfta telefonen förut....



Skitbra snubbe att träna med, inte ett dygg rädd att peppa på genom att höja rösten och inte dadda med mig bara för att jag är tjej. Härligt!
Thomas får 9 av 10 toasters!


Nästa pass blir på Onsdag då vi ska gå igenom rygg och ben, därefter blir sista passet på Fredagen! Efter dessa tre pass kommer jag vara fullärd och peppad till max! :)

Joy

Jag lovar att jag ska bita honom i stjärten! Come to mama!

2010-01-26 @ 12:07:00
URL: http://joysan.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0