Veckans träning!

Sådär ja, min dagliga dos av morgonmys framför "The voice" är nu avklarad!

Det blir nog en väldigt lugn och skön dag idag, tror jag ska ta en promenad istället för att köra cardio på gymmet. Känns som lite frisk luft inte hade varit så fel. Känns som det var riiiiktigt längesedan faktiskt....



En promenad idag kanske?







MÅNDAG: Cardio/promenad

TISDAG: Ben & mage

ONSDAG: Biceps & Triceps

TORSDAG: Axlar & Mage

FREDAG: Rygg & Bröst

LÖRDAG: Vilodag

SÖNDAG: Biceps & Triceps


Ska bli oändligt skönt att få träna igen efter att ha haft två vilodagar i helgen, mycket ovant och jag har varit gräsligt rastlös i kroppen. I veckan har jag dessutom lite jobb och lite kurser. Skönt att ha saker att göra! FULLT ÖS!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0