Träningsverk....

 

Sitter här med morgonkaffet och har precis slängt i mig frukosten som bestod av äggmackor och youghurt.

Ska bli väldigt spännande att se hur dagen kommer att flyta på. Har träningsverk i benen/rumpan/vaderna så jag knappt kan stå upp och idag har jag åtagit mig städturen på jobbet.
- detta innebär städ och inköp åt de gamla i åtta timmar...



Idag ska jag städa 8 timmar m. träningsverk!



Äh, ska inte klaga.

Tycker det är gött med träningsverk. Då känner man att man gjort någonting bra!


- Efter jobbet idag så ska jag bege mig till gymmet med snabba steg innan det fylls till bredden och höjden med folk, som det alltid gör där vid 5-6 tiden på eftermiddagen.
TRICEPS & BICEPS VÄNTAR IDAG!















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0