Shortcut!

Sitter och stirrar skräckslaget och med klappande hjärta på bilder med tänkbara frisyrer jag kan tänkas klippa till då tuppkammen ska bort!




Eftersom jag har så kort hår utöver tuppkammen lär frisyren bli något liknande dethär....
fast svart



Efterhand kommer det eventuellt bli något sånthär....



...eller såhär
För att slutligen bli långt igen!


Ja, nu har jag haft kort hår i evigheter och jag är less på att inte kunna göra något mer med det så nu jäklar ska det bort! Tuppkammen ska kapas och jag ska låta håret växa ut och bli långt igen
- synd att vägen dit är så smärtsam....







Sara

Snygga frisyrer :)

Gillar du cupcakes?

Kram

2010-02-24 @ 22:02:49
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Piluttalula

Tack så mkt =D Jag har dock inte den frisyren längre. Dom bilderna är 1,5 år gamla och jag byter frisyr varannan månad ungefär. Men det är kort fortfarande..



Att ha håret på utväxt är nått av det värsta som finns.. Det tar sån jäkla tid och det är så tröttsamt när man kommer till mellanlängden!

Men det är bara att kämpa =D

2010-02-24 @ 22:20:26
URL: http://piluttalula.blogg.se/
Lina

Jag kunde inte ha sagt det bättre än föregående talare. Jag själv har haft kort hår under 5 års tid och börjar tycka att det är bra nu. Det är som sagt VÄNTANDET på att det skall växa ut som tar tid.



Tack för att du kommentera min bildblogg förresten :)

2010-02-25 @ 21:32:12
URL: http://stiggeh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0