Ryggpass!

Och så var man hemma från gymmet & ett perfekt ryggpass!

Är lycklig som ett barn efter att äntligen fått komma iväg och träna. Jag som varit så sjukt uttråkad hela dagen!
Passet idag bestod av följande övningar:

* Marklyft 3x8 reps
* Latsdrag 4x6 reps
* Rodd i C.C 4x6 reps
* Hög rodd m. rep 3x8 reps
* Omvända flyes 4x6 reps
* Sidolyft m. hantel 4x6 reps
* Axellyft m. hantel 3x8 reps





Morgondagens träningspass vet jag inte riktigt hur det blir med i och med att jag inte kommer någonstans med min bil (fick låna min mammas förut) plogbilen har ju fortfarande inte varit här och röjt...
- hoppas innerligt att den kommer imorgon.








Nathalie

Hej

Fin blogg.

Ska vi följa varran i bloglovin ?

Kram

2010-02-03 @ 20:58:28
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0