Morgondagen

Uuh en sån seg dag det har varit, ser fram emot morgondagen då ett stenhårt benpass på gymmet väntar!

Dessutom ska jag på eftermiddagen bege mig till Uddevalla för att gå en HLR utbildning för att få godkänt i Medicinsk grundkurs.
- ska passa på att sticka in på LIDL och köpa några paket m. kvarg också!



Ser fram emot morgondagens benpass!



Ska börja göra mina marklyft utanför C.C maskinen numera tänkte jag, bara använda mig av stången och vikterna - övningen blir ju mycket bättre om man balanserar övningen själv!







lina

nån träning för mig blir det inte, korsbandsskadad..

men handboll förövrigt:) ha de fint!

2010-02-15 @ 20:44:47
URL: http://linagabrieella.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0