Lite kluven...

Filmen är slut och plötsligt är klockan snart sex, antar att lillsyrran och mamma är på hemgång...

Förut ringde vaktmästaren hemma i lägenheten som ju håller på att renoveras
(därför bor jag tillfälligt hos min föräldrar i några veckor) det hade tydligen skett en liten vattenolycka under reparationen i köket, läskigt...

- tydligen var det ingen fara och han meddelade också att köksrenoveringen skulle fortsätta
i ytterligare två veckor.



Har just kollat klart på "Walk the line"




NU: Dags för min del att få pluggat lite tror jag, har bara en G-uppgift kvar, därefter är det dags att hugga in på uppsatserna för högre betyg :)

SEN: Lite kluven.... antingen blir det TV-kväll med syrran och mami eller också åker jag iväg en stund och träffar folk :)












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0