I kissed A doll - and I liked it!



Nu är jag precis hemkommen från Uddevalla och HLR kursen - vilket alltså innebär att jag suttit på knä och dregglat på en plastdocka i två timmar.....

Verkligen supermysig stund hade jag med min egna lilla flintis-docka tillsammans med sex stycken andra flintisdockor och sina livräddare. Jag var riktigt grym och tror att jag kommer kunna rädda många liv i framtiden!





Träningen gick dunder bra idag, benen lär ha ont som satan imorgon, rumpan och vaderna likaså! Alltid lika roligt att träna benen eftersom man leker med så tunga vikter! :)
- höjde faktiskt i vissa övningar! YAY!


Tummen upp för dagens pass!


NU: Dricka kaffe med Papi
SEN: Plugga och lata mig!





Emelie

Oj shit va chockad jag blev. En av mina närmaste kompisar kallas för Candy men jag tänkte: hmm..hon har ju fan inte någon blogg, hahha.

Ja dem är så härliga! :D hoppas man inte blir besviken när man set den bara

2010-02-16 @ 18:13:45
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Carrolized

schysst blogg du har! :D

2010-02-16 @ 19:38:12
URL: http://carrolized.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0