Forums-idioter...

Sitter och snackar med folk på ett träningforum och irriteras över okunniga idioter som inte har en aning om vad dom snackar om...

Att påstå att frukt är skadligt, att man bör träna i ca 120 minuter för bra resultat och att dessutom hålla sig på ett kaloriunderskott för att bygga snygga muskler är ju inte det smartaste man kan säga under tio minuter....


Nu kom resten av familjen hem, med maaaaaassor av matvaror som jag ska använda mig av.
- har lovat att göra min berömde chilli ;)








Daniela

Tack! Gillar din blogg!!



Du som är intresserad utav träning! Jag har en fråga! Hehe, det är nämligen så att jag ganska nyligt har skaffat träningskort och har börjat komma igång nu! Men egentligen är inte mitt största mål att bygga dömycket muskler, utan jag vill helst förbränna fett! har du något tips som ökar fettförbränningen? :)

2010-02-02 @ 19:37:24
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Jeanette

Tack så mycket! Har lyckats göra den själv dessutom :)

2010-02-02 @ 19:40:29
URL: http://showandra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0