VECKANS TRÄNINGSUPPLÄGG!

har precis slängt i mig en tallrik kyckling & wookgrönsaker och försöker nu planera ihop resten av veckan. Är jag frisk imorgon kan jag äntligen börja leva igen <3


Ja för om jag imorgon vaknar utan ont i halsen och utan att behöva andas med munnen pga två igenmurade näsborrar så ska jag bannemig bege mig till gymmet! Har varit sjuk i åtta dagar nu!
inte klokt....



MÅNDAG
Promenad CHECK!

TISDAG: Morgonpromenad + eftermiddagspromenad CHECK!

ONSDAG: Morgonpromenad + Rygg

TORSDAG: Morgonpromenad + Axlar (vägningsdag!)

FREDAG: Morgonpromenad + Ben

LÖRDAG: Bröst & Mage

SÖNDAG: Morgonpromenad + Biceps & Triceps


Ja, såhär ser förhoppningsvis min vecka ut om jag är redo för gymmet igen tills imorgon. Upplägget är lite sisådär men det får duga för denna veckan trots att jag tränar flera muskler sekundärt några dagar i rad!
JÄKLAR VAD SUGEN JAG ÄR!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0