Vem är egentligen candy darling???

Oh my oh my, när man ber om det så kommer dom :)
- fått ganska mycket personliga frågor som jag tänkte sammanställa och skriva in här så att ni kan se vad jag verkligen är för filur!



          



NAMN: Li (kort och enkelt)

ÅLDER: Fyller 22 den 27e Augusti

LÄNGD: Djävulskt kort á la: 157cm

HÅRFÄRG: Blond egentligen

HEMORT: Har egen lägenhet i Uddevalla (bor tillfälligt hos föräldrarna nu då lägenheten renoveras)


                          

FAMILJ: Mamma & Pappa, storasyster på 23 år & en lillasyster på 19 år

LIVSPARTNER: Lycklig & nykär i en månads nytt förhållande m. Christian

TRÄNINGSPARTNER: Tränar helst själv, men ibland tränar jag med christian, manne & raz



INTRESSEN: Styrketräningen utan tvekan

DRÖMMAR: Att inom något/några år kunna börja tävla i fitness

TRÄNINGSMÅL: Deffa ner mig till 57kg till sommaren, bygga ordentligt med muskler

HAR: Två tatueringar, en piercing, underbara vänner, aldrig ätit skaldjur, fot & hästfobi

VILL: Tatuera hela vänstra överarmen, resa till indien, hoppa bungyjump, skaffa en boxer & familj


                               


TYCKER OM: Vaniljfudge, kaffe, rockmusik, och träningsverk

BRA EGENSKAPER: Är oftast glad & blir glad väldigt lätt för småsaker, 

DÅLIGA EGENSKAPER: Lättuttråkad, humörsvängningar, pratar först - tänker sedan, lättgenerad

                                  
  

 

f

kul att få veta lite mer :)

2010-04-15 @ 17:02:44
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Sofie

Vad roligt att få läsa mer om Dig :)



Kämpa på med deffningen!!

2010-04-15 @ 18:09:53
URL: http://leijonberg.blogg.se/
Alba

Haha, då är det inte bara jag som gillar träningsvärk! :)

2010-04-15 @ 18:31:37
URL: http://albalauthers.blogg.se/
Paula

Jag håller med! Kul att läsa mer om dig! Du verkar som sagt tidigare, vara en toppen tjej! Tummen upp! :) Kul att få ta del lite av dig och din kunskap! Bra kontakt!



KRAM

2010-04-15 @ 22:53:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0