SOME CANDY

WOW vilken kass uppdatering - för detta ursäktar jag mig!
- dock var det full rulle hela dygnet igår som tidigare berättat och med 1kg godis i magen är det dessutom svårt att röra sig, så datorn fick stå där den stog...


Och en sån djäääääävulsk träningsverk jag har!
Körde mitt efterlängtade benpass igår efter gymmet och körde lite nya koncentrationsövningar för rumpan och TRO MIG det finns muskler där som jag aldrig någonsin kännt som nu gör så **** ont!



Benpressen gick över förväntan igår!


...och direkt efter gymmet gick jag en timmes snabb promenad på mina mosade och totalt mörbultade ben i väntan på att Christian skulle sluta jobbet...väl värt smärtan för när han väl var färdig; 

köpte tacos åt typ 10 pers och godis som räckt till en hel amerikansk familj!



NU: Morgonpromenix med mamma
SEDAN: Ev. IKEA m. mamma och Zita






Suneeta & hunden Chanel

Vilken cool header du har!! och man blir ju inte lite sugen på godsaker nu :D hehe

2010-04-10 @ 09:20:50
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
simone

haha så sant, finns lite muskler här och var man inte tänker på ;)



sv: Jo, ölen var faarligt gos, speciellt då iskall i solen, hade varit en helt annan sak under täcket inomhus :P

2010-04-10 @ 10:32:27
URL: http://fattybom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0