Promenix nr doz!

...hemma igen efter ytterligare en promenad tillsammans med Christian. Bemnpasset på gymmet gick grymt dåligt idag pga att jag blev distraherad av massa skit som dök upp...


...så eftersom gymmet gick så kasst så bestämde jag mig för att ta ytterligare en promenad för att känna mig nöjd med dagen. Trött som satan är jag i benen nu!



DAGEN TRÄNING HAR ALLTSÅ BLIVIT:

* morgonpromenad
* en timmes benträning på gymmet
* ytterligare en timmes promenad


NU: TV mys med christian

SEDAN: iiiingenting alls inplanerat = en lugn kväll alltså!


En Romantisk Saga

Så mysigt att gå ut och gå :)

2010-04-15 @ 21:37:33
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/
Paula

Skönt med promenader! Hoppas allt är väl nu iaf. KRAM PÅ DIG

2010-04-15 @ 22:58:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0