Im a busy woman...

Här sitter jag, helt slut och körd i huvudet efter att ha suttit och fixat och trixat med ett kost/träningshema åt en vän i en timme non-stop.
- dags för en promenix snart...



...och lite kaffe till kanske?



Såhär kommer nog min dag se ut idag:
 

* Greja lite mer med kostplanen
* Promenixa en timme
* greja lite mer med kostplanen
* Käka lunch
* Greja ännu mer med kostplanen
* Käka mellis
* Somna på tangentbordet
* Dricka kaffe & fortsätta med kostplanen
* Åka & gå igenom kostplanen m. personen som ska ha den
* Ta en promenad med Christian
* Äta Middag
* Sova

WHAT CAN I SAY?
- im a busy woman...






 

Åsa Jonasson

Jag hoppas att du inte måste jobba ihjäl dig nu bara för min skull!! :) ta de lugnt..

2010-04-21 @ 10:42:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0