I skallen på Candy

Promenad, frukost i magen, nyduschad och insmord - CHECK!



Konstigt ändå hur man skapar sig rutiner man följer dag ut och dag in. Det var en av sakerna jag gick och grunnade på ute på promenaden (som i övrigt gick i raketfart!)



Mina mornar ser oftast alltid likadana ut;

* jag vaknar av mig själv kl 07.30 (ofrivilligt)

* Önskar för mig själv att det spöregnar så jag slipper morgonpromenaden
- regnar det inte så går jag ut på promenaden
- regnar det - går jag ut ändå

* Kliver upp ur sängen, hoppar i kläderna, brygger starkt kaffe

* stressar iväg ett blogginlägg och halsar i mig kaffet

* Går en timmes snabb promenad med ipoden på högsta volym

* Kommer hem, äter frukost framför TV'n
- alltid proteindrink & två knäckebröd med kokt ägg & örtsalt


Därefter rullar dagen på som vanligt, oftast med plugg & träning i släptåg och den obligatoriska kvälls-tristessen som brukar slå mig som ett baseballträ i ansiktet vid 19.00!





Lisette

Ha du också en bra dag och krya på dig! :)

2010-04-07 @ 11:23:59
URL: http://lisettelahti.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0