Happy updates!


Idag ska jag spendera min tid till att packa! Kan äntligen flytta hem till min fina nyrenoverade lägenhet i Uddevalla efter att ha fått bo hos mina föräldrar i flera månader. Så de närmsta dagarna blir till att; packa, städa, sortera och packa upp!

Konstigt att komma tillbaka till gymmet i Uddevalla efter att bokstavligt talat bosatt mig på gymmet här i Stenungsund. Så mycket fint och mysigt folk där och personalen är ju kanon! Nåja, rutiner, rutiner. Snart är jag lika hemmastadd i det gamla vanliga gymmet igen!


Ska på tal om gymmet
också fixa till ett nytt ben-schema med mer & extra fokus på rumpistumpen som ska få sig ett tjusigt upplyftandfe put till sommaren! Stenhårt och No mercy ska det vara! Ska dela med mig av upplägget senare!


Vill också lite stolt tillägga och briljera med att deffen går som på räls och jag ser fram emot nästa Torsdag då jag åter ställer mig på vågen. Om 3,5kg har jag korsat mållinjen och nått mitt vikt-mål 58kg! Jag gissar på att jag når dit lagom till slutet på Juni om jag fortsätter att tappa vikt i samma takt som nu :)






a n n a

åh. vad härligt med ett ordentligt gympass! själv är jag död i mina ben och har en grym träningvärk. sjuuukt, haha.

2010-04-25 @ 11:05:35
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Lorissa

dukitgt av dig, så länge du gör det på rätt sätt :)



sv: jag förstår det...

2010-04-25 @ 12:48:43
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0