Gårdagens pass


Sitter och studerar sjukvårdslagar & rehabilitering med ett flin på läpparna
det stramar och värker obeskrivligt gött i ryggen idag efter gårdagens ryggpass!



Och gissa om jag hade adrenalinkick till 1000 efter att varit sjuk och borta från gymmet i fem dagar!
Jag njöt av varenda sekund och passet gick grymt jävla bra!  :)




GÅRDAGENS PASS:

  • Latsdrag brett grepp
  • Latsdrag bakom huvud
  • Latsdrag smalt grepp
  • Sittande rodd m. brett grepp
  • Hantelrodd

    Har dessutom börjat se tydliga resultat på hur min kropp ändrats under dehär månaderna! När jag satt där och svettades samtidigt som jag utförde mina latsdrag ville jag nästan flyga på spegeln framför och äta upp mig själv! :p
Ida

Vilken bra blogg, här kanske man kan bli inspirerad till att börja träna på riktigt igen =)

2010-04-29 @ 12:47:49
URL: http://konjo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0