FRUKOST!

Sitter och tittar på nyhterna med pappa och njuter av att kunna käka en frukost med lite kolhydrater i, det är ju fredag = ätardag idag!






Lite multivitaminer
en bra sgtart på dagen!



Mina saknade äggmackor fick bli frukost idag!
(har dragit ner mycket på kolhydraterna nu under deffen)



Och så gjorde jag givetvis min favorit proteindrink!

Paula

Åh, får jag bara fråga!

Det här med kolhydrater... jag käkar mycket protein! Men den optimala kolhydratkällan? Är det fiberhavregrynsgröt? Hur mycket energi innehåller det? Rekommenderar du det? Blir alldeles snurrig..



Och knäckebröd? Vilket rekommenderar du? Finncrisps? (många tränande verkar äta det) Eller bara högt fullkorn och fiberinnehåll som vanligt knäcke?



Tacksam för svar :) Men känn aldrig ngon press på att svara. Kramkram, Mvh Paula!

2010-04-16 @ 10:05:21
En Romantisk Saga

Du dricker protein drycken ofta :D. vågar du dela med dig av recept :)?

2010-04-16 @ 10:10:57
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0