En bättre morgon


Godmorgon godmorgon!
Har precis svalt lite yoghurt & en proteinshake och känner mig
aningen lycklig över att det faktiskt stannar kvar i magen idag!




hoppas på att kunna ta mig ut på en kort & lugn promenad idag
utan att få ont i magen igen, vill kunna sätta asset på gymmet på Måndag också!

Då ska det mosas ben! ♥







Bild från min maskerad 2009 ---->




Dagen i övrigt ser inte särskilt aktiv ut idag heller pga maginflamationen och pga att babe leker flyttgubbe hela dagen och har inte tid med sin sjuka flickvän.

Näpp....han ska minsann bära lådor till i eftermiddag istället för att massera, gulla och klia mig på ryggen




SMÄRTSKALA:
Just nu 2 av 10 möjliga
ILLAMÅENDE: Just nu 7 av 10 möjliga
KAFFESUG: Just nu 100 av 10 möjliga













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0