Dagens komplimang:

Min lillasyster är allt för rar och väljer verkligen ut sina ord med omsorg när hon vill få fram någonting! Dagens komplimang var verkligen smickrande....


SYRRAN: Men herregud vad har du gjort?

JAG:
Vadå?
(svettig, flåsandes, osminkad, & krullig i håret efter en regnig promenad)

SYRRAN: (garvar hejdlöst) Du ser ju ut som en svettig liten pojke som precis kommit från skolgympan!

JAG: (mycket förolämpad) Jaha men tack?





                      Min kära
lillasyster är alltid lika trevlig ;) 


Ja, det var imorse när jag kom hem från min morgonpromenad som hon mellan skrattattackerna
kläckte ur sig dessa vackert valda ord för att krossa mitt ego en smula....

sofie

Fin blogg du har :)

2010-04-01 @ 17:12:12
URL: http://soffies.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0