Dagen efter...

Yrvaken och fötterna värker. Var hemma kl 5 igår natt och mina decimeterhöga klackar gör sig väl påminda även idag...mycket dans blev det!


Äggen koktar för fullt på spisen och jag har precis klämt i mig lite frukost. Bara lite fil & nötter.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, håller alla dörrarna öppna!

SAKER SOM SKA GÖRAS IDAG:
- en promenad
- Bic/Tric-pass på gymmet
- träffa
Christian


SAKER SOM ERVENTUELLT GÖRS IDAG:
- Åka in till stan & hälsa på Mats och Keel
- Åka & shoppa
- Ta minst en powernap för att reparera nattens värdelösa sömn





It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Mm :) Hoppas du haft en bra helg hittills :)

2010-04-18 @ 11:22:20
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0