Urpumpad & mätt

Sådär ja, dagens ansträning på gymmet är nu officiellt avklarad! Härligt!

Har precis slängt i mig wook med kyckling kvar från gårdagen, skönt med grejer som går snabbt, fem minuter och klart! Nu sitter jag här och värmer fingrarna på kaffekoppen och njuter av min träningsverk, väldoftande hår och tanken på att det bannemej är fredag imorgon! Helg - here i come!

Får väl bli att dammsuga som det var tänkt från början............blöööööööh vad jäkla trist! Kanske skulle man skaffa sig en husa? ska fråga om Sara är bra på att städa! hade gärna haft henne här om dagarna :) Henne ska jag försöka hinna träffa imorgonkväll tillsammans med lillsara och Marie. Längtar mig hjulbent tills imorgon!!!!!

Sara :)


Dock är resten av kvällen ett problem, vad ska man hitte på nu då? För mörkt för att våga sig ut, för tråkigt att sätta sig framför TV'n. Det ska jag göra först kl 20 då "mammas pojkar" börjar ;)












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0